Czas na dzień kawy

Z okazji wczorajszego Międzynarodowego Dnia Kawy w Trójmieście i nie tylko kawiarnie przygotowały promocje. To taka mała zapowiedź przed Festiwalem Kawy, który już po raz czwarty wkroczy do lokali.

Wczoraj odwiedziłam Pracownie Marzeń Klubokawiarnie, która mieści się na Zaspie przy ul. Hynka 73B, na przeciwko zjazdu z peronu SKM Zaspa. W ofercie z okazji dnia kawy znajduje się dowolna kawa a do tego sernik light na naturalnych serkach. Kawka bardzo delikatna (mogłam prosić mocniejszą) a ciasto pyszne, rozpływa się w ustach. Poza tym nie wiem czy wiecie, ale jest to lokal przeznaczony również dla dzieci. Jest tam dla nich kącik do zabawy a mama w tym czasie może usiąść przy stoliku i delektować się kawą i ciachem (o ile nie ma tak żywego dziecka jak moje, które próbowało napić się mojej kawy hehe).

Pani, która nas obsługiwała bardzo sympatyczna, rozmowna. Czas miło spędziliśmy we troje: ja, mój mąż i nasza rozbiegana córka. W lokalu można również nabyć balony napełniane helem a także właścicielka organizuje różne imprezy, nie tylko dla dzieci.
Polecam zaglądać na stronę facebooka https://www.facebook.com/pracowniamarzenklubokawiarnia/. A także na stronę Czas na kawę https://bit.ly/2p5GAgb
A poniżej kilka z zdjęć z lokalu.
#czasnakawe #czasnadzienkawy












Komentarze

Popularne posty