Zdrowe czekoladki toffifee

Ostatnio ciągle po głowie chodzi mi piosenka z reklamy: "Zabawa tkwi w toffifee", więc postanowiłam zrobić domowe. Dużo wcześniej opróżniłam te oryginalne, ale foremkę zostawiłam. Idealnie się nadaje do tego przepisu ;) Z tej porcji wyjdzie odrobinę więcej czekoladek niż jest w foremce, to sobie przelejcie np do większych foremek ;)

Składniki:

  • 2 łyżki oleju kokosowego
  • 2 łyżki pasty orzechowej
  • 1 łyżka miodu
  • orzechy laskowe bez łupinek
  • kilka kostek gorzkiej czekolady 
Przygotowanie:
Do garnuszka wkładamy olej kokosowy, pastę orzechową i miód. Podgrzewamy do rozpuszczenia, ale nie doprowadzamy do wrzenia. Studzimy tak by masa była letnia. Nalewamy do foremek, wkładamy po orzeszku i do zamrażarki. Może być na całą noc, ja trzymałam 7 godzin. Rozpuszczamy czekoladę w kąpieli wodnej i smarujemy nią nasze czekoladki. Znów wkładamy do zamrażarki. Domowe toffifee przechowujemy w lodówce lub zamrażarce. 

Smacznego ;) 




Komentarze

Popularne posty