Powitanie

Witajcie Kochani

Moja poprzednia witryna internetowa www.goodfood.bloog.pl zostanie niedługo zamknięta, więc jestem zmuszona przenieść się gdzie indziej i póki co zatrzymam się tutaj. Stopniowo postaram się przenosić moje przepisy kulinarne z poprzedniego bloga, tak by wszystko było na swoim miejscu. Mam nadzieję, że stali czytelnicy również tutaj będą mnie odwiedzać a i nowych może pozyskam. Jestem blogerką amatorką. Lubie prostotę, liczy się dla mnie treść a nie wygląd bloga. Gotuje, piekę ciasta, lubię smacznie zjeść a od kilku miesięcy staram się łączyć dobry smak ze zdrową żywnością. Na co dzień jestem żoną i matką więc czasu na regularne wpisy nie mam. Piszę wtedy gdy najdzie mnie ochota a przede wszystkim wtedy gdy mam czas.
Tymczasem serdecznie pozdrawiam.

Pulka :)

Komentarze

Popularne posty