Zdrowe babeczki


Składniki:
  • szklanka daktyli
  • 2 duże banany
  • 200g masła orzechowego 
  • 4 łyżki kakao gorzkiego
Przygotowanie:

Na początku zalewamy daktyle wrzątkiem i pozostawiamy na 15 minut. Następnie odcedzamy je i wrzucamy do miski razem z pokrojonym bananem, masłem orzechowym i kakao. Wszystko razem blendujemy na gładką masę. Masa może służyć za zdrową nutellę, ale ja zrobię z niej babeczki. Jestem ciekawa skąd wziął się ten przepis, ponieważ znalazłam go na kilku różnych blogach kulinarnych. Wracając do przepisu: foremki do babeczek, najlepiej takie papierowe, wykładamy przygotowaną masą, wypełniając prawie po brzegi. Pieczemy ok.30 min w temp. 180 stopni C. Najlepiej jeść je, gdy są już zimne, łatwiej wychodzą z foremek :) Z tej porcji wyszło mi 10 babeczek. 

Smacznego :)



Komentarze

Popularne posty