Zielone deserki


Przyznam się szczerze, że inspiracją do tych deserków był mój chłopak (który jest już moim mężem), który tak jak ja uwielbia galaretkę ;) 

Składniki na 4 porcje:
  • 2 małe opakowania herbatników (w jednej paczce są 4 sztuki)
  • odrobina zaparzonej kawy zbożowej bądź też innej kawy (ja z podobnych powodów co do galaretki, użyłam kawy Inki)
  • jeden duży serek Danio
  • 2 galaretki agrestowe
  • rodzynki
  • 4 pralinki ferrero rocher
Przygotowanie:

Dwie galaretki ciągle mieszając rozpuścić w 500 ml wrzącej wody. Ja galaretkę rozpuściłam poprzedniego dnia, wystudziłam i włożyłam do lodówki, aby ładnie zastygła. Herbatniki zanurzamy w kawie i wkładamy po dwa na dno każdej szklanki/ pucharku. Następnie dodajemy jeszcze po łyżeczce kawy. Na herbatniki wykładamy po dwie duże łyżki serka a następnie trochę rodzynek. Galaretkę kroimy w naczyniu na kwadraciki czy prostokąciki jak tam Wam wyjdzie i wkładamy do szklanek/ pucharków tyle ile się zmieści. Na wierzch galaretki wsypujemy jeszcze odrobinę rodzynek i dekorujemy jedną pralinką na porcje.
Smacznego ;)
 

Komentarze

Popularne posty